Gisteren waren er wedstrijden in Hengelo. De meisjes van 11/12 jaar werden met het team 4e. Wel hebben allemaal hun eigen doelen behaald, en dat is ook een mooie opsteker.
De senioren D hadden in de eerste voorwedstrijd helaas geen podiumplek, al werden er genoeg mooie wedstrijdoefeningen gedaan. De twee teams E behaalden een verdienstelijke 2e plek, in twee verschillende rondes. Individueel werden Michelle en Jorine 1e en Noëlla 2e.
Kortom, een drukke dag met mooie resultaten.
