Skip to main content
Afgelopen zaterdag, 30 mei, reisden drie van onze turners af naar Ede voor een leuke en uitdagende turnwedstrijd. De jongens mochten zelf bepalen op welke onderdelen zij wilden uitkomen.
Sebastiaan koos voor sprong en ringen.
Kris kwam uit op ringen, rek, voltige en sprong.
Niels liet zijn oefeningen zien op vloer, rek, sprong en ringen.
De jongens hebben allemaal ontzettend goed hun best gedaan en lieten mooie oefeningen zien. Hun inzet werd beloond met twee gouden medailles! Kris behaalde goud op het onderdeel ringen en Niels won goud op vloer. Een fantastische prestatie waar we trots op zijn.
Alsof dat nog niet genoeg feest was, vierde Kris die dag ook zijn 11e verjaardag. Hij trakteerde iedereen op heerlijke cake, wat zorgde voor een extra feestelijke sfeer.

We hebben genoten van een geslaagde wedstrijddag en kijken nu al uit naar de volgende wedstrijd!